arkadaşlar bu ara çok karşıma çıkar oldu başlıktaki konular merak ettim. bu satışlar bayilik mantığı ile mi oluyor? yoksa doğrudan bunların üreticileri var ve oradan toptan şekilde mi satın alınıyor?