• 15-06-2021, 12:47:01
    #1
    Merhabalar,
    Başımdan geçen olayı kısaca özetleyip size fikir danışmak, gerekirse akıl almak istiyorum.
    Şimdi ben küçükken yaz mevsiminde açılan Kur'an kursunda bir kızla tanıştım ve ardından çocukluk kafasıyla sevgili olduk.
    Sonrasında bir süre kızı unuttum ardından yaklaşık 1.5-2 sene önce karşıma çıktı aynı zamanda aynı semtte oturuyoruz sayılır.
    Aramız 2km falan ikamet ettiğim civara yakın bir yerde oturuyor.
    Her neyse gördüm aklıma geldi daha güzelleşmişti tabi, ardından buldum sosyal medya hesaplarını istek attım, ardından kendisi bana yazdı (sevgilisi varken) ve tekrardan konuşmaya başladık, sonra sevgilisi çıktı olaylar bayağı karıştı engelledik birbirimizi.
    Şimdi onu unutamadım ve yarın doğum günü ve kendisine doğum günü mesaj atmak istiyorum?
    Sizce mantıklı mı, eğer mantıklıysa ne mesaj atmalıyım?
  • 15-06-2021, 12:48:55
    #2
    GOOGLE PARTNER AJANS ✅
    Birlikte olduğu biri varmış. Karışmayın , ortalığı karıştırmayın hocam
  • 15-06-2021, 12:49:33
    #3
    Bence atmanıza gerek yok daha gözüne batarsınız. Hem kızın birlikte olduğu birisi var gerek yok böyle şeylere
  • 15-06-2021, 12:49:41
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İyi ki Sevgilim yok. Size de tavsiye ederim
  • 15-06-2021, 12:50:35
    #5
    Goodestmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birlikte olduğu biri varmış. Karışmayın , ortalığı karıştırmayın hocam
    Bu olayın üstünden yaklaşık 1 sene geçti uzun zaman önce ayrıldılar ortak arkadaşlarımız var şuanda birlikte olduğu kimse yok diye biliyorum.
  • 15-06-2021, 12:51:40
    #6
    Sosyal Medya Uzmanı ⭐
    Alperennn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi ki Sevgilim yok. Size de tavsiye ederim
    Çok güzel bir durum tarif edilemez
  • 15-06-2021, 12:52:39
    #7
    Birlikte olduğu kimse yoksa ve gerçekten seviyorsan hala ne duruyorsun hocam
  • 15-06-2021, 12:54:22
    #8
    Sadece 5 DK empati yapın. Sonrasında zaten mesaj falan atmayacaksınız.
  • 15-06-2021, 12:56:24
    #9
    Sen ki kuran kursuna gitmiş insan , sen bari yapma Günah , Günah. Yuva Yıkanın Yuvası Olmaz ( Gerçi evli değil ama olsun. Aklında bulunsun.