Merhabalar,
Başımdan geçen olayı kısaca özetleyip size fikir danışmak, gerekirse akıl almak istiyorum.
Şimdi ben küçükken yaz mevsiminde açılan Kur'an kursunda bir kızla tanıştım ve ardından çocukluk kafasıyla sevgili olduk.

Sonrasında bir süre kızı unuttum ardından yaklaşık 1.5-2 sene önce karşıma çıktı aynı zamanda aynı semtte oturuyoruz sayılır.
Aramız 2km falan ikamet ettiğim civara yakın bir yerde oturuyor.
Her neyse gördüm aklıma geldi daha güzelleşmişti tabi, ardından buldum sosyal medya hesaplarını istek attım, ardından kendisi bana yazdı (sevgilisi varken) ve tekrardan konuşmaya başladık, sonra sevgilisi çıktı olaylar bayağı karıştı engelledik birbirimizi.
Şimdi onu unutamadım ve yarın doğum günü ve kendisine doğum günü mesaj atmak istiyorum?
Sizce mantıklı mı, eğer mantıklıysa ne mesaj atmalıyım?