Merhabalar,
herhangi bir konuya mesaj yazdığımda otomatik olarak o konuya abone olunuyor.
ve default değerlerde otomatik olarak mail gelsin bölümü aktif.
Bu mail gelsin özelliğini sürekli mail gelmesin yapma imkanım yok mudur ?
Forumda başlıklara Abonelikler hakkında
11
●92
- 14-06-2021, 23:48:05
- Kabul Edilen Cevap
- 0 Beğeni
-
- 14-06-2021, 23:49:52Evet var, ama her cevap için sürekli onu düzenlemek gerekiyor.Domigon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer bir yolu varsa öğrenmek ve uygulamak istiyorum. - 14-06-2021, 23:49:59Uzun Yol: Profilim>Seçenekler>Profilini Düzenle>(Sol Taraftaki Başlıklardan) Ayarlar&Özellikler>Seçenekleri Düzenle
Kısa Yol: https://www.r10.net/profil/secenekler/

- 14-06-2021, 23:51:46Tam olarak nerede bulunuyor bu, menüde deliye döndüm bulamadım.mertinko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-06-2021, 23:52:07Tam düzenliyordum yazdığımı.osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-06-2021, 23:52:43662 konuya abone olmuşum bendeosawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-06-2021, 23:54:50Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Yazdım sanıyordum yazmamışım, buyrun hocam.osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

https://www.r10.net/profil/secenekler/ - 14-06-2021, 23:55:55En güncelini tamamladım sonundaosawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

