• 14-06-2021, 23:48:05
    #1
    Merhabalar,
    herhangi bir konuya mesaj yazdığımda otomatik olarak o konuya abone olunuyor.
    ve default değerlerde otomatik olarak mail gelsin bölümü aktif.
    Bu mail gelsin özelliğini sürekli mail gelmesin yapma imkanım yok mudur ?
  • Kabul Edilen Cevap
  • 14-06-2021, 23:48:50
    #2
    Mail ayarı var da abonelik konusunu ben de merak ediyorum 😊
  • 14-06-2021, 23:49:52
    #3
    Domigon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mail ayarı var da abonelik konusunu ben de merak ediyorum 😊
    Evet var, ama her cevap için sürekli onu düzenlemek gerekiyor.
    Eğer bir yolu varsa öğrenmek ve uygulamak istiyorum.
  • 14-06-2021, 23:49:59
    #4
    Uzun Yol: Profilim>Seçenekler>Profilini Düzenle>(Sol Taraftaki Başlıklardan) Ayarlar&Özellikler>Seçenekleri Düzenle
    Kısa Yol: https://www.r10.net/profil/secenekler/

  • 14-06-2021, 23:51:46
    #5
    mertinko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam olarak nerede bulunuyor bu, menüde deliye döndüm bulamadım.
  • 14-06-2021, 23:52:07
    #6
    osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam olarak nerede bulunuyor bu, menüde deliye döndüm bulamadım.
    Tam düzenliyordum yazdığımı.
  • 14-06-2021, 23:52:43
    #7
    osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam olarak nerede bulunuyor bu, menüde deliye döndüm bulamadım.
    662 konuya abone olmuşum bende
  • 14-06-2021, 23:54:50
    #8
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam olarak nerede bulunuyor bu, menüde deliye döndüm bulamadım.
    Yazdım sanıyordum yazmamışım, buyrun hocam.
    https://www.r10.net/profil/secenekler/
  • 14-06-2021, 23:55:55
    #9
    osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam olarak nerede bulunuyor bu, menüde deliye döndüm bulamadım.
    En güncelini tamamladım sonunda