Merhabalar,
herhangi bir konuya mesaj yazdığımda otomatik olarak o konuya abone olunuyor.
ve default değerlerde otomatik olarak mail gelsin bölümü aktif.
Bu mail gelsin özelliğini sürekli mail gelmesin yapma imkanım yok mudur ?