• 14-06-2021, 13:00:03
    #1
    Gold üye
    silinebilir.
  • 14-06-2021, 13:03:03
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Telefonu açmanızın önemi yok pasaportunuzun giriş tarihinin önemi var. Pandemi dolatısı ile 1,5 senedir verilen haktan dolayı kullanımı 2 şer ay uzatıp duruyorum.
  • 14-06-2021, 13:03:26
    #3
    Problem olmaz.Zaten Şuan Corona olayı yüzünden 1 sene kayıt uzatabiliyorsunuz pasaportunuz ile.
  • 14-06-2021, 13:20:13
    #4
    Gold üye
    Nevo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefonu açmanızın önemi yok pasaportunuzun giriş tarihinin önemi var. Pandemi dolatısı ile 1,5 senedir verilen haktan dolayı kullanımı 2 şer ay uzatıp duruyorum.
    Ceku92 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Problem olmaz.Zaten Şuan Corona olayı yüzünden 1 sene kayıt uzatabiliyorsunuz pasaportunuz ile.
    Cevaplarınız için teşekkür ederim. O halde önümüzdeki ay giriş yaptığım taktirde sıkıntı olmaycaktır. Birde bana 120 gün için de bu IMEI nolu teli kayıt ettirmeniz gerek diye sms göndermişler Haber sitelerinde 365 gün olarak düzenlendi diye okumuştum ama değişti mi acaba
  • 14-06-2021, 13:32:56
    #5
    yusacan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cevaplarınız için teşekkür ederim. O halde önümüzdeki ay giriş yaptığım taktirde sıkıntı olmaycaktır. Birde bana 120 gün için de bu IMEI nolu teli kayıt ettirmeniz gerek diye sms göndermişler Haber sitelerinde 365 gün olarak düzenlendi diye okumuştum ama değişti mi acaba

    evet 365 güne çıktı