yusacan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cevaplarınız için teşekkür ederim. O halde önümüzdeki ay giriş yaptığım taktirde sıkıntı olmaycaktır. Birde bana 120 gün için de bu IMEI nolu teli kayıt ettirmeniz gerek diye sms göndermişler Haber sitelerinde 365 gün olarak düzenlendi diye okumuştum ama değişti mi acaba

evet 365 güne çıktı