Cevaplarınız için teşekkür ederim. O halde önümüzdeki ay giriş yaptığım taktirde sıkıntı olmaycaktır. Birde bana 120 gün için de bu IMEI nolu teli kayıt ettirmeniz gerek diye
sms göndermişler
Haber sitelerinde 365 gün olarak düzenlendi diye okumuştum ama değişti mi acaba