• 14-06-2021, 12:45:50
    #1
    Arkadaşlar selam payoner kart siparişi veriyorum,ama benden istenen belgeler

    1-kimlik
    2-ikametgah

    2 defa göndermeme ragmen kabul etmiyor,fotograf olarak gönderdim,pdf ya da yazıcıdan yazdırıp onun fotoğrafını mı göndermek gerekiyor,daha önce bu işlemi geçen evrakların hangi formatta gönderileceğini bilen varsa detaylı bilgilendirirse sevinirim
  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 Beğeni
      Atacbala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      Teşekkürler hocam siz evrakları nasıl gönderdiniz pdf olarak ss şeklinde mi,kamerayı mı kullanmıstınız hatırlıyor musunuz
      Hocam kamerayla düz çekip gönderdim.
      Payoner rus desteğine bağlanın hocam. Destek ekranında dili Rusça yapın. Onlar çok daha ilgili ve hızlı bağlanıyorsunuz
  • 14-06-2021, 12:49:20
    #2
    bendede oldu gönderdim fakat hep beklemede kaldı uzun bir süre.
    payoner canlı desteğe bağlandım durumu izah ettim 1 güne onaylanmıştı hepsi.
  • 14-06-2021, 12:51:26
    #3
    leobeey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bendede oldu gönderdim fakat hep beklemede kaldı uzun bir süre.
    payoner canlı desteğe bağlandım durumu izah ettim 1 güne onaylanmıştı hepsi.
    Teşekkürler hocam siz evrakları nasıl gönderdiniz pdf olarak ss şeklinde mi,kamerayı mı kullanmıstınız hatırlıyor musunuz
  • 14-06-2021, 12:59:01
    #4
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Atacbala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler hocam siz evrakları nasıl gönderdiniz pdf olarak ss şeklinde mi,kamerayı mı kullanmıstınız hatırlıyor musunuz
    Hocam kamerayla düz çekip gönderdim.
    Payoner rus desteğine bağlanın hocam. Destek ekranında dili Rusça yapın. Onlar çok daha ilgili ve hızlı bağlanıyorsunuz
  • 14-06-2021, 12:59:59
    #5
    hocam, tarih yazılı bir şekilde selfie mi istediler?
  • 14-06-2021, 13:40:02
    #6
    leobeey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kamerayla düz çekip gönderdim.
    Payoner rus desteğine bağlanın hocam. Destek ekranında dili Rusça yapın. Onlar çok daha ilgili ve hızlı bağlanıyorsunuz
    Tamam hocam cok teşekkürler

    tab2yunus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam, tarih yazılı bir şekilde selfie mi istediler?
    Yok Hocam kimlik ve ikametgah istiyorlar