• 13-06-2021, 15:33:26
    #1
    Ağustos ayında düğünümüz var düğünden sonra çıkışlarda haklar alınıyor.Tazminat vb benim sorum düğünden önce bir hakkımız varmı tazminat vb alarak işten ayrılmanın yontemi daha önce bu duruma yaşayan yada bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim.

    Edit: Nişanlım için soruyorum iş akdini evlilik sebebi ile feshedebilir mi ?
    Tazminat alabilir mi ?
  • 13-06-2021, 15:35:28
    #2
    Resmi nikah sonrası kıdem tazminatını alarak işten ayrılma, kadınlara verilmiş bir hak. Erkekler ise askere giderken bu haktan yararlanır. Kadınsanız, düğünden önce nikah kıyarak nikahtan sonra bu haktan yararlanabilirsiniz.
  • 13-06-2021, 15:36:40
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bu hak sadece kadınlara verilmiştir erkeklere ise askere giderken bu hak verilir.
  • 13-06-2021, 15:37:08
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bu işi en iyi bilen @GalipErdem; üstatdır ... Çalışma hayatı onun branşı ...
  • 13-06-2021, 15:39:42
    #5
    Resmi nikah yapıldıktan sonra 1 sene içinde kadınların hakkı oluyor. Erkeklerin olmuyor. Düğüne göre değil resmi nikah tarihine göre işlem yapılır.
  • 13-06-2021, 15:59:27
    #6
    Danışman
    https://www.pghukuk.com/evlilik-tazminat/

    Detaylı bilgiyi buradan bulabilirsiniz. İyi forumlar.