Ağustos ayında düğünümüz var düğünden sonra çıkışlarda haklar alınıyor.Tazminat vb benim sorum düğünden önce bir hakkımız varmı tazminat vb alarak işten ayrılmanın yontemi daha önce bu duruma yaşayan yada bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim.

Edit: Nişanlım için soruyorum iş akdini evlilik sebebi ile feshedebilir mi ?
Tazminat alabilir mi ?