• 12-06-2021, 11:54:03
    #1
    Arkadaşlar bir sorun var.
    Banka kredisini 3 ay ödemeyince takibe düşüyor. 2 ay ödemedin diyelim. 3. ödemede geldiğinde öncekilerden birini ödedin diyelim. Bu şekil sürekli 2 ay geriden gittiğinde faiz ödüyorsun peki takibe düşüyor mu?
  • 12-06-2021, 11:54:41
    #2
    Takibe düşmessiniz hocam.
  • 12-06-2021, 11:54:59
    #3
    Takibe düşmez büyük bir ihtimalle ancak faiz ödemek icraa'dan daha tehlikeli.
  • 12-06-2021, 11:59:54
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Yasal takibe düşersiniz.
    Genellikle icra takibi 3 aydan sonra görülüyor ama tamamen banka insiyatifinde olan bir durum.
  • 12-06-2021, 12:01:15
    #5
    fâni editör.
    89 gün sorun yok. Ama 89 gün boyunca envai çeşitli tehdit içerikli telefon araması yaparlar
  • 12-06-2021, 12:02:42
    #6
    3 ay degil 6 ay'a çıkarıldı hic birsey olmaz ama hergun defalarca ararlar suanda odeme güçlüğü cekiyorsaniz bankayi arayip erteleme yapmayi talep edip 6 ay ödemesiz borcu erteleme yapabilirsiniz
  • 12-06-2021, 12:03:15
    #7
    Psikolojinizle oynarlar dikkatli olun.
  • 12-06-2021, 12:05:26
    #8
    NymO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    89 gün sorun yok. Ama 89 gün boyunca envai çeşitli tehdit içerikli telefon araması yaparlar
    89 mu 90 mı hocam o çok önemli. 90. gün ödeyebiliyorum maaşa denk geldiği için.
  • 12-06-2021, 12:05:33
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Düşmez diye biliyorum. Kesin olmamakla birlikte ...