Arkadaşlar bir sorun var.
Banka kredisini 3 ay ödemeyince takibe düşüyor. 2 ay ödemedin diyelim. 3. ödemede geldiğinde öncekilerden birini ödedin diyelim. Bu şekil sürekli 2 ay geriden gittiğinde faiz ödüyorsun peki takibe düşüyor mu?