• 11-06-2021, 18:12:37
    #10
    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0.50 karat 12.5 K çektiler hocam. Ben 1 karata öyle para verirsem evlenmeden ayrılır. Çünkü zaten zor şartlarda ev diziyoruz 25 K tüzüğe veremeyiz

    0.30 karat aldık göze güzle gelen parlak ve berrak bir yüzük. Umarım hayırlısı olur demekki ideal almışız.
    Umarım 14 ayar ve sertifikalıdır
  • 11-06-2021, 18:13:53
    #11
    ben olsam 10k üstü para vereceğime gram altın alırdım değeri sürekli yükseliyor ve değer kaybetmiyor tabi evlenme teklifi sonuçta en ucuz hangisiyse onu alın.
    • AOK
    AOK bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 11-06-2021, 18:14:13
    #12
    OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım 14 ayar ve sertifikalıdır
    2.56 gr beyaz altın 14 ayar sertifikalı
  • 11-06-2021, 18:14:22
    #13
    Yorumlar'da karatlar havada uçuşuyor merak edip fiyata baktım'da 1 karat 40-50 bin falan gibi rakamın altında değil. Ciddi misiniz yoksa şaka mı yapıyorsunuz.

    1 ile 0.1 karıştırmış olmayasınız
  • 11-06-2021, 18:16:13
    #14
    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2.56 gr beyaz altın 14 ayar sertifikalı
    Başarılı bir ürün seçmişsiniz.

    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumlar'da karatlar havada uçuşuyor merak edip fiyata baktım'da 1 karat 40-50 bin falan gibi rakamın altında değil. Ciddi misiniz yoksa şaka mı yapıyorsunuz.

    1 ile 0.1 karıştırmış olmayasınız
    Hocam ben arkadaşların hevesi kırılmasın diye pek bişey söylemek istemedim. En az 1 karat olmalı diyorlarda. Bizden alanlar 0.10 0.20 karatları alıyorlar
  • 11-06-2021, 18:41:57
    #15

    Ben bunu almıştım hocam
    Bence gayet şık 3000₺ indirimde şuanda
  • 11-06-2021, 18:44:49
    #16
    Satacak olmadıktan sonra, taş neticede... (diyorum kişisel olarak)

    Bir aksesuvardır, bir simgedir, bir hediyedir sonuçta tabii ama şart değildir bence.
  • 11-06-2021, 18:50:37
    #17
    Akar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satacak olmadıktan sonra, taş neticede... (diyorum kişisel olarak)

    Bir aksesuvardır, bir simgedir, bir hediyedir sonuçta tabii ama şart değildir bence.
    Şart değil tabi ama o ufacık şey mutlu edecekse sevdiğimi değer tabi mantık çerçevesinde
  • 11-06-2021, 18:51:46
    #18
    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şart değil tabi ama o ufacık şey mutlu edecekse sevdiğimi değer tabi mantık çerçevesinde
    Yok tabii dediğim gibi, bir semboldür neticede, hiçbir şey olmasa da bir hediyedir. İmkan çerçevesinde bakmak lazım.

    Hayırlı olsun, tebrik ediyorum.