Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şart değil tabi ama o ufacık şey mutlu edecekse sevdiğimi değer tabi mantık çerçevesinde
Yok tabii dediğim gibi, bir semboldür neticede, hiçbir şey olmasa da bir hediyedir. İmkan çerçevesinde bakmak lazım.

Hayırlı olsun, tebrik ediyorum.