• 10-06-2021, 20:53:35
    #1
    Evet arkadaşlar geçtiğimiz pazartesi günü 2. aşımın randevusu vardı ve olmayı unuttum. Sizce gitsem tekrardan yaparlar mı?
  • 10-06-2021, 20:55:23
    #2
    Alo 182 idi sanırsam ararsanız daha detaylı bilgi verirler.
  • 10-06-2021, 21:00:54
    #3
    Konu başlığının sonunda gizli bir küfür var..