aşı olmayı unuttum - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
aşı olmayı unuttum
2
●
156
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
aşı olmayı unuttum
10-06-2021, 20:53:35
#1
nevsehirden
Evet arkadaşlar geçtiğimiz pazartesi günü 2. aşımın randevusu vardı ve olmayı unuttum. Sizce gitsem tekrardan yaparlar mı?
10-06-2021, 20:55:23
#2
Misafir
Alo 182 idi sanırsam ararsanız daha detaylı bilgi verirler.
10-06-2021, 21:00:54
#3
Felix
Konu başlığının sonunda gizli bir küfür var..
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler