Konu
aşı olmayı unuttum
10-06-2021, 20:53:35
#1
nevsehirden
Evet arkadaşlar geçtiğimiz pazartesi günü 2. aşımın randevusu vardı ve olmayı unuttum. Sizce gitsem tekrardan yaparlar mı?