• 08-06-2021, 23:02:55
    #1
    Merhabalar,

    çoğu haber sitesinde 1 hazirandan sonra mangal yasagi kalkmış diye haberler var doğruluk payı nedir? bilgisi olan varmı
  • 08-06-2021, 23:03:54
    #2
    takippppp
  • 08-06-2021, 23:05:01
    #3
    Valla bugün haliç sahilde mangal yapıyorlardı aşırı canım cekti ayıptır soylemesi.

    Yasak yoksa ilk fırsatta yapmayı düşünüyorum.
  • 08-06-2021, 23:05:07
    #4
    Mangal yasağı mı vardı
  • 08-06-2021, 23:08:32
    #5
    Ben bugün yaptım, yasaksa da bilmiyorum =)
  • 08-06-2021, 23:10:47
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla bugün haliç sahilde mangal yapıyorlardı aşırı canım cekti ayıptır soylemesi.

    Yasak yoksa ilk fırsatta yapmayı düşünüyorum.
    Haliç'in neresinde hocam? Ben Balat sahilde yapıyordum ama tramvay geldi oraya şimdi. Hiç bakmadım.
  • 08-06-2021, 23:14:48
    #7
    Üyeliği durduruldu
    yasak yoktu ki zaten ben 1ay önce yaptım. Ne yasağı
  • 08-06-2021, 23:11:53
    #8
    mangal yasağı mı vardı?
  • 08-06-2021, 23:15:07
    #9
    Pikselizasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haliç'in neresinde hocam? Ben Balat sahilde yapıyordum ama tramvay geldi oraya şimdi. Hiç bakmadım.
    Hasköy mü haliç mi oluyor tam bilmiyorum ama askeyeriyenin orası