Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla bugün haliç sahilde mangal yapıyorlardı aşırı canım cekti ayıptır soylemesi.

Yasak yoksa ilk fırsatta yapmayı düşünüyorum.
Haliç'in neresinde hocam? Ben Balat sahilde yapıyordum ama tramvay geldi oraya şimdi. Hiç bakmadım.