• 08-06-2021, 01:41:03
    #1
    Arkadaşlar bir iş için port açmam gerekiyor. Moden arayüzünden portu açmama rağmen.

    Kontrol sitelerinde kapalı olarak görünüyor.

    Bunun sebebi ip' nin statik olmamasımı ?

    Statik yaptırsam bu sorun çözülürmü veya neyden kaynaklanıyor ?
  • 08-06-2021, 01:49:20
    #2
    Eğer dışarıya bakan tarafta gerçek ip yoksa servis sağlayıcınız CGN havuzu ile trafikleri çıkartıyorsa port açamazsınız. Eğer böyle bir durum varsa statik ip almanız sorununuzu çözer.
  • 08-06-2021, 02:14:49
    #3
    Duckdns kullanmayı dene
  • 08-06-2021, 02:16:17
    #4
    Bende baya uğraşmış açamadım sonrasında internet servisi aldığım firmayı aradım. Sabit ip aldim. Daha sonrasında gene açılmadı. Sonrasında bir tane program vardi onu açıyordun hatırladığım kadadi ile sonra çek ettiğimde acik görüyordu.

    Programjn adını hatırlamıyorum biraz araştır bulursun.
    Altın rengi de bir program 🙂
  • 08-06-2021, 09:27:04
    #5
    Kalıcı çözüm arıyorsan statik IP almalısın. Firmaları arayıp söylersen seni bir süreliğine cgnden çıkarırlar belki ama ilerde birkaç modem resetleme sonrası eski haline döner. Statik 12 TL iken 15 TL ye VDS almak bana daha mantıklı geliyor. Zaten ev interneti ile sunucu açılmaz. Uploadlar çok düşük.