Kalıcı çözüm arıyorsan statik IP almalısın. Firmaları arayıp söylersen seni bir süreliğine cgnden çıkarırlar belki ama ilerde birkaç modem resetleme sonrası eski haline döner. Statik 12 TL iken 15 TL ye VDS almak bana daha mantıklı geliyor. Zaten ev interneti ile sunucu açılmaz. Uploadlar çok düşük.