• 06-06-2021, 12:15:55
    #1
    Merhabalar bir yerden abonelik aldım. Dün açıldı ama saçma sapan haberler düşüyor panelime ilgi çekici haber yok. Yıllık alayım dedim ama daha ucretide çekilmedi sözleşme vs yapıldı lakin. İptal ettirmek istiyorum cayma hakkım yada iptal etme hakkım var mı?

    Mobilden yazıldı yazim hatası olabilir.
  • 06-06-2021, 13:01:39
    #2
    Sözleşmenizde yazıyordur. Caymak hakkı önceden haber verilmek koşuluyla genelde oluyor.
  • 06-06-2021, 13:02:37
    #3
    hsaat06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sözleşmenizde yazıyordur. Caymak hakkı önceden haber verilmek koşuluyla genelde oluyor.
    Hocam bakıyorum net bir cevap bulamadım sozlesmelerde. Dün aldım aboneliği sacma sapan haberler çıkıyor anca.