Merhabalar bir yerden abonelik aldım. Dün açıldı ama saçma sapan haberler düşüyor panelime ilgi çekici haber yok. Yıllık alayım dedim ama daha ucretide çekilmedi sözleşme vs yapıldı lakin. İptal ettirmek istiyorum cayma hakkım yada iptal etme hakkım var mı?
Mobilden yazıldı yazim hatası olabilir.