Merhaba arkadaşlar, konumu ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.
Yakın zamanda bir kamera almak istiyorum, aslında kamerayı buldum ama konu ile ilgili bilgilisi olan abilerimin ablalarımın fikrini almak istedim. Kamerayı, ufak tefek ürün çekimlerinde, kişisel çekimlerde ve küçük çapta kliplerde kullanacağım. Sizce bu kamera benim işimi görür mü? Kamerayı daha önce kullanan, iyi veya kötü yöneylerini söyleyecek arkadaşlara şimdiden güzel cevapları için teşekkür ederim.
Kamera: Canon EOS 60D
Lens: 18-135 IS Lens
Çekim Sayısı: 2.250
Fiyat: 3.400TL
Canon 60D Hakkında (+R10)
3
●35
- 04-06-2021, 15:44:25
- 04-06-2021, 15:50:14uzun zamandır kullanmıyorum, unuttum çoğu şeyi, 60D beni ilk başta zorlar mı yani? Bu kamera profesyonel kamera mı?Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-06-2021, 19:29:04dslr olarak geçiyor evet, zorlamazeycreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle