Merhaba arkadaşlar, konumu ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.
Yakın zamanda bir kamera almak istiyorum, aslında kamerayı buldum ama konu ile ilgili bilgilisi olan abilerimin ablalarımın fikrini almak istedim. Kamerayı, ufak tefek ürün çekimlerinde, kişisel çekimlerde ve küçük çapta kliplerde kullanacağım. Sizce bu kamera benim işimi görür mü? Kamerayı daha önce kullanan, iyi veya kötü yöneylerini söyleyecek arkadaşlara şimdiden güzel cevapları için teşekkür ederim.
Kamera: Canon EOS 60D
Lens: 18-135 IS Lens
Çekim Sayısı: 2.250
Fiyat: 3.400TL