Arkadaşlar merhaba.
Konu açan insanlardaki aciliyet konusunu artık anlayamıyorum.
Gerçekten ACİL kavramı amacını yitirmiş.
Acil şu lazım , acil bu lazım.
Acil başlıklı konu açmak yasak diye yazmıştı bir arkadaşımız , acaba forumda 'ACİL' başlıklı konu açmak yasak mı?
Yasaksa neden kimse uymuyor?
'ACİL' Başlığı forumda yasak mı?
9
●114
- 03-06-2021, 17:21:14İnsan vallahi sinir oluyor.fermayil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Acil fikir lazım 2 yıl sonra şu olacak acaba ne yapsam.
Ya kardeşim 2 senen var daha ne acili - 03-06-2021, 17:43:43Hani konu şu olsa anlarım
Acil xx şehrinde yatan hasta için kan lazım.
Acil. Yaralanan kedim için veteriner lazım gibi gibi...
Ancak takipçinin acil olanını anlamıyorum - 03-06-2021, 17:47:39Kesinlikle öyle . Gereksiz acil yazanları reportluyorum.ynsemrekrdg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle