• 03-06-2021, 17:18:42
    #1
    Arkadaşlar merhaba.
    Konu açan insanlardaki aciliyet konusunu artık anlayamıyorum.
    Gerçekten ACİL kavramı amacını yitirmiş.
    Acil şu lazım , acil bu lazım.

    Acil başlıklı konu açmak yasak diye yazmıştı bir arkadaşımız , acaba forumda 'ACİL' başlıklı konu açmak yasak mı?
    Yasaksa neden kimse uymuyor?
  • 03-06-2021, 17:20:15
    #2
    Örnek verecek olur isek ACİL TAKIPCI LAZİM diye başlik açiyorlar
    Bu takipci ne kadar acil ola bilirki🤷
  • 03-06-2021, 17:20:41
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu konuyla acil ilgilenilmesi gerek
  • 03-06-2021, 17:21:14
    #4
    fermayil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Örnek verecek olur isek ACİL TAKIPCI LAZİM diye başlik açiyorlar
    Bu takipci ne kadar acil ola bilirki🤷*♂️
    İnsan vallahi sinir oluyor.
    Acil fikir lazım 2 yıl sonra şu olacak acaba ne yapsam.
    Ya kardeşim 2 senen var daha ne acili
  • 03-06-2021, 17:21:32
    #5
    halito adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuyla acil ilgilenilmesi gerek
    Kesinlikle
  • 03-06-2021, 17:21:32
    #6
    Hızır Acil
  • 03-06-2021, 17:43:43
    #7
    Hani konu şu olsa anlarım
    Acil xx şehrinde yatan hasta için kan lazım.
    Acil. Yaralanan kedim için veteriner lazım gibi gibi...
    Ancak takipçinin acil olanını anlamıyorum
  • 03-06-2021, 17:47:39
    #8
    ynsemrekrdg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hani konu şu olsa anlarım
    Acil xx şehrinde yatan hasta için kan lazım.
    Acil. Yaralanan kedim için veteriner lazım gibi gibi...
    Ancak takipçinin acil olanını anlamıyorum
    Kesinlikle öyle . Gereksiz acil yazanları reportluyorum.
  • 03-06-2021, 17:51:36
    #9
    VipsMedya.Com