Arkadaşlar merhaba.
Konu açan insanlardaki aciliyet konusunu artık anlayamıyorum.
Gerçekten ACİL kavramı amacını yitirmiş.
Acil şu lazım , acil bu lazım.

Acil başlıklı konu açmak yasak diye yazmıştı bir arkadaşımız , acaba forumda 'ACİL' başlıklı konu açmak yasak mı?
Yasaksa neden kimse uymuyor?