Getir'de çalışan var mı?
41
●2.286
- 03-06-2021, 17:58:24Üniversite hayatım boyunca paramı kuryelik yaparak kazandım hâlâ da okurken kuryelik yapıyorum. Bu süreçte 3-4 tane de kendi motorum oldu. Birkaç kaza geçirmişliğim de oldu bu süreçte. Velhasıl tehlikeli evet ama bu yeterince tecrübe kazandığımı düşünüyorum. İki yılda 50.000 km'den fazla yapmışımdir çok rahat.buddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-06-2021, 20:17:00Günlük 12-16 saat aralığını görüceksen eğer kesinlikle esnaf kuryeyi tercih etmelisin.
Deneyimli arkadaşlar anlatmış ben bir çok esnaf kurye arkadaştan 1. ağızdan dinlediğim için söylemekteyim. Benzin/Yemek/Vergi gibi giderlerin var evet ama günlük 14-16 saat fix çalıştığını düşünürsen aylık 11.000-10.000 arası kazanıyorsun Trendyol GO'da mesela, diğerlerinde ki esnaf kuryelerde de öyledir. Senin 16 saat değil 14 saat çalışcağını düşünürsek, kazancın 9.000-10.000TL arası olacak. 29 yaş altıysan 1 yıl bağkurunu devlet ödeyecek, gelir vergisinden muafiyet durumu tam işliyor mu 1 yıl bilmiyorum ama 1 yıl sağlıyor olmalılar. Yemek ve benzin giderin olucak. Toplam giderlini düşünürsek 9000 Kazancına göre 2000-2500 TL arası giderin olacak en fazla. 7000 TL kazanç ve motor veren iş olarak düşün. Bide günlük 16 saatlere çıktığın zamanlar olursa bu 7000 TL olacak 8000-9000TL arası bir kazanç.
Asgari ücretli çalışanın 2800TL aldığı bir ülkede sen 3 ay ilerleyeceksin onlar 1 ay ilerleyecek gibi düşünebilirsin.
İş temposu ve yoğunluğu seni sıkmazsa kesinlikle Esnaf kuryelik.