• 03-06-2021, 17:45:09
    #37
    16 saat çalışmak ve hala motor kullanmak? Çok tehlikeli
  • 03-06-2021, 17:58:24
    #38
    buddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    16 saat çalışmak ve hala motor kullanmak? Çok tehlikeli
    Üniversite hayatım boyunca paramı kuryelik yaparak kazandım hâlâ da okurken kuryelik yapıyorum. Bu süreçte 3-4 tane de kendi motorum oldu. Birkaç kaza geçirmişliğim de oldu bu süreçte. Velhasıl tehlikeli evet ama bu yeterince tecrübe kazandığımı düşünüyorum. İki yılda 50.000 km'den fazla yapmışımdir çok rahat.
  • 04-06-2021, 13:24:57
    #39
    Arkadaş günde 16 saat çalışmaya altındaki motor bile dayanmaz, sen nasıl dayanacaksın.
  • 05-06-2021, 00:17:53
    #40
    değil 10, 500 bin lira verseler 15-16 saat motor kullanmam. hayatınızı kağıt parçası için riske atmayın. günde 8 saat çalış 5k kazan, sağlıklı yaşa. bi dikkat dağınıklığına hayatından olma.
  • 05-06-2021, 00:56:38
    #41
    Merhaba bende 8 aydır kuryelik yapıyorum trendyol express te çok kötü kazandırmıyor ama masraflarının iyi hesaplamaniz gerekiyor motorlu kurye çok daha avantajlı trednyol go ile bi görüşün derim
  • 05-06-2021, 20:17:00
    #42
    Günlük 12-16 saat aralığını görüceksen eğer kesinlikle esnaf kuryeyi tercih etmelisin.
    Deneyimli arkadaşlar anlatmış ben bir çok esnaf kurye arkadaştan 1. ağızdan dinlediğim için söylemekteyim. Benzin/Yemek/Vergi gibi giderlerin var evet ama günlük 14-16 saat fix çalıştığını düşünürsen aylık 11.000-10.000 arası kazanıyorsun Trendyol GO'da mesela, diğerlerinde ki esnaf kuryelerde de öyledir. Senin 16 saat değil 14 saat çalışcağını düşünürsek, kazancın 9.000-10.000TL arası olacak. 29 yaş altıysan 1 yıl bağkurunu devlet ödeyecek, gelir vergisinden muafiyet durumu tam işliyor mu 1 yıl bilmiyorum ama 1 yıl sağlıyor olmalılar. Yemek ve benzin giderin olucak. Toplam giderlini düşünürsek 9000 Kazancına göre 2000-2500 TL arası giderin olacak en fazla. 7000 TL kazanç ve motor veren iş olarak düşün. Bide günlük 16 saatlere çıktığın zamanlar olursa bu 7000 TL olacak 8000-9000TL arası bir kazanç.

    Asgari ücretli çalışanın 2800TL aldığı bir ülkede sen 3 ay ilerleyeceksin onlar 1 ay ilerleyecek gibi düşünebilirsin.
    İş temposu ve yoğunluğu seni sıkmazsa kesinlikle Esnaf kuryelik.