buddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
16 saat çalışmak ve hala motor kullanmak? Çok tehlikeli
Üniversite hayatım boyunca paramı kuryelik yaparak kazandım hâlâ da okurken kuryelik yapıyorum. Bu süreçte 3-4 tane de kendi motorum oldu. Birkaç kaza geçirmişliğim de oldu bu süreçte. Velhasıl tehlikeli evet ama bu yeterince tecrübe kazandığımı düşünüyorum. İki yılda 50.000 km'den fazla yapmışımdir çok rahat.