• 01-06-2021, 21:47:50
    #1
    Arkadaşlar merhabalar, şeffafta olsa normal kılıfta olsa bu telefonda ki radyasyon yüzünden kılıflar çok çabuk sararmaya başlıyor. Bu kılıfları tekrar eski haline getirebilmenin (sararmayı gidermenin) bir çözümü var mı? Yoksa tek çare yeni kılıf almak mı?
  • 01-06-2021, 21:48:19
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Takip
  • 01-06-2021, 21:48:45
    #3
    Atmak
  • 01-06-2021, 21:54:02
    #4
    Düzelmiyor sanırım ben çamaşır makinesine de attım çamaşır suyunada bastım yemedi
  • 01-06-2021, 21:54:28
    #5
    bu konu ile ilgili youtube'dan bir kaç video var ama gene youtube'da olan videolardan birinde arkadaşın biri bu anlatılanları denediğini ve sararmanın tam geçmediğini yazmış

    karbonat, elma sirkesi ve çamaşır toz deterjanı kullanmış.
  • 01-06-2021, 21:55:29
    #6
    Var var hocam. Ne atması, ne yeni alması. İnstagram'da bir video izlemiştim. KArbonat ve sirkeli suda bekletiyordu sanırım. Tekrar şeffaflaşıyordu.

    Benim kılıfta sarardı. Eski haline getireceğim ama kullanılan içeiklerin ne olduğundan emin olamadığım ve aynı videoya tekrar denk gelemediğim için bir şey yapmadım henüz.
  • 01-06-2021, 21:56:56
    #7
    Spigen marka vardı sarardı gitti. Bir daha da düzelmiyor...
  • 01-06-2021, 21:58:46
    #8
    Hattushil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu konu ile ilgili youtube'dan bir kaç video var ama gene youtube'da olan videolardan birinde arkadaşın biri bu anlatılanları denediğini ve sararmanın tam geçmediğini yazmış

    karbonat, elma sirkesi ve çamaşır toz deterjanı kullanmış.
    baktım hocam onların hepsi çöp maalesef
  • 01-06-2021, 21:59:19
    #9
    SEBTURKA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Var var hocam. Ne atması, ne yeni alması. İnstagram'da bir video izlemiştim. KArbonat ve sirkeli suda bekletiyordu sanırım. Tekrar şeffaflaşıyordu.

    Benim kılıfta sarardı. Eski haline getireceğim ama kullanılan içeiklerin ne olduğundan emin olamadığım ve aynı videoya tekrar denk gelemediğim için bir şey yapmadım henüz.
    onları bende izledim hocam da maalesef işe yaramıyorlar