Var var hocam. Ne atması, ne yeni alması. İnstagram'da bir video izlemiştim. KArbonat ve sirkeli suda bekletiyordu sanırım. Tekrar şeffaflaşıyordu.

Benim kılıfta sarardı. Eski haline getireceğim ama kullanılan içeiklerin ne olduğundan emin olamadığım ve aynı videoya tekrar denk gelemediğim için bir şey yapmadım henüz.