• 31-05-2021, 22:40:32
    #10
    bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence vicdanı sonuna kadar rahat olmalı zira ödediğimiz her ürüne her eşyaya 10 x vergi veriyoruz. bence devletimizin acaba vicdarın rahatmı
    örnek en pahalı sigara 3 tlye üretiliyor. satışı 20 tl ve üstü bence biraz at gözlüklerinizi cıkarıp öyle bakın sağa sola
    O anlamda dememiştim ben
  • 31-05-2021, 22:40:34
    #11
    ALT5Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhasebeci bir tanıdığa sorduğumda sorun olmayacağını söyledi
    Şikayet alırsanız veya bankanıza gelen para takip edilirse ceza ödersiniz. Bu şans işi biraz
  • 31-05-2021, 22:41:42
    #12
    actionmax34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayet alırsanız veya bankanıza gelen para takip edilirse ceza ödersiniz. Bu şans işi biraz
    Hocam ürünler dropshipping mantığıyla satılmakta gelen paranın çoğu gider zaten 3-5 kalırsa kalacak (tutarsa)
  • 31-05-2021, 22:44:58
    #13
    ALT5Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhasebeci bir tanıdığa sorduğumda sorun olmayacağını söyledi
    Yakalanmazsanız tabiki sorun olmaz
  • 31-05-2021, 22:45:24
    #14
    ALT5Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ürünler dropshipping mantığıyla satılmakta gelen paranın çoğu gider zaten 3-5 kalırsa kalacak (tutarsa)
    dostum ben kendi yaptım yöntemi sölim yapabiliyorsan yap ama imkansız gibi bişi uk ta yaşayan bir arkın olması gerek.

    önce stripe kayıt oluyorsun fakat stripe trye hizmet sağlamıyor benim ukta yaşayan ark vardı saolsun yardım etti hesabı onayladık.
    stripe ile ödeme alıp payonere cekiyorum parayı payoner kart ilede atmden döviz olarak cekiyorum.

    yapabilceğiniz tek ve kalıcı çözüm budur diğer post sağlayan tüm firmalar devletin kontrolunde bir şekilde kontrole denk gelirseniz ceza kesebilirler.
  • 31-05-2021, 22:50:43
    #15
    bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum ben kendi yaptım yöntemi sölim yapabiliyorsan yap ama imkansız gibi bişi uk ta yaşayan bir arkın olması gerek.

    önce stripe kayıt oluyorsun fakat stripe trye hizmet sağlamıyor benim ukta yaşayan ark vardı saolsun yardım etti hesabı onayladık.
    stripe ile ödeme alıp payonere cekiyorum parayı payoner kart ilede atmden döviz olarak cekiyorum.

    yapabilceğiniz tek ve kalıcı çözüm budur diğer post sağlayan tüm firmalar devletin kontrolunde bir şekilde kontrole denk gelirseniz ceza kesebilirler.
    Direkt olarak ibana veya btc olarak alım yapılsa nolur?
  • 31-05-2021, 22:56:18
    #16
    ALT5Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Direkt olarak ibana veya btc olarak alım yapılsa nolur?
    ibana alınca ztn direk devletin kucana düşüosn sana tek yolu söyledm altını üstünü eşeleme
  • 31-05-2021, 23:21:51
    #17
    ALT5Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhasebeci bir tanıdığa sorduğumda sorun olmayacağını söyledi
    O nasıl muhasebeciymiş Bu tip insanlar başınızı yakar hocam,şirket kurmadan satış yaparsanız ciddi cezaları var devlet kar mı ettin zarar mı ettin ilgilenmez basar cezayı bilginiz olsun.Özellikle e ticaret sitesi işi müşteriye satış yapcaksınız müşterinin bazısı faturaya bakmaz,ama diğeride derki faturasız satış yapıyor bu adam tek şikayetle belkide 5 yıl devlete calısmak zorunda kalırsınız
  • 31-05-2021, 23:23:20
    #18
    Atacbala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O nasıl muhasebeciymiş Bu tip insanlar başınızı yakar hocam,şirket kurmadan satış yaparsanız ciddi cezaları var devlet kar mı ettin zarar mı ettin ilgilenmez basar cezayı bilginiz olsun.Özellikle e ticaret sitesi işi müşteriye satış yapcaksınız müşterinin bazısı faturaya bakmaz,ama diğeride derki faturasız satış yapıyor bu adam tek şikayetle belkide 5 yıl devlete calısmak zorunda kalırsınız
    Faturalar mail yoluyla gönderilecek