bence vicdanı sonuna kadar rahat olmalı zira ödediğimiz her ürüne her eşyaya 10 x vergi veriyoruz. bence devletimizin acaba vicdarın rahatmı
örnek en pahalı sigara 3 tlye üretiliyor. satışı 20 tl ve üstü bence biraz at gözlüklerinizi cıkarıp öyle bakın sağa sola