Olay basit bende alamıyordum şu yolu izleyince en geç 2 güne randevu çıkarıyorlar (olay sağlık bakanlığıyla veya devletle değil hastane ile alakalı.)
1) mhrsyardim@saglik.gov.tr ye İsim soyisim TC kimlik No İletişim numarası ve randevu alamadığınız hastane yazılır. 2) En geç 1 Saatte dönüş yapıyorlar gelen mesaj şöyle bişey. İlgili hastane uyarıldı en kısa sürede size randevu çıkaracağız. 3) En geç 2 gün sonra randevu oluşuyor. (Bende ortalama 1 günü geçmeden randevu çıkıyor)
alıntıdır. işe yaradığını söyleyenler var. deneyebilirsiniz
Olay basit bende alamıyordum şu yolu izleyince en geç 2 güne randevu çıkarıyorlar (olay sağlık bakanlığıyla veya devletle değil hastane ile alakalı.)
1) mhrsyardim@saglik.gov.tr ye İsim soyisim TC kimlik No İletişim numarası ve randevu alamadığınız hastane yazılır. 2) En geç 1 Saatte dönüş yapıyorlar gelen mesaj şöyle bişey. İlgili hastane uyarıldı en kısa sürede size randevu çıkaracağız. 3) En geç 2 gün sonra randevu oluşuyor. (Bende ortalama 1 günü geçmeden randevu çıkıyor)
alıntıdır. işe yaradığını söyleyenler var. deneyebilirsiniz
Sağlık ocağı sadece ağrı kesici yazar. Eğer ağrı kalp atışı gibiyse o dişte biraz sarımsak çiğneyin. O da kurtarmaz ise sizi 3 saat idare edecek olan soğuk su artı tuz gargarası yapın. Saat 8 gibi de dişçiye gidin antibiyotik yazsın
2-3 hafta sonrasına randevü vermek ne ya ? Kendi ülkende bir suriyeli kadar olamıyorsun yazık cidden ülkemize yazık. Suriyeli para vermeden sıra almadan sıra beklemeden gider paşalar gibi muayene olur biz de saf gibi günlerce bazen aylarca bekleriz mükemmel adalet.
ASM'lerde diş hekimi bulunmuyor. Devlet hastanesi veya diş hastanelerine başvurmalısınız. 182'den randevu almayı deneyin, alamıyorsanız hekimlerden rica edin bir muayene ederler. Ancak muhtemelen ağrınızı kesecek bir antibiyotik tedavisine başlayacaklardır.
Alternatiflerinizi söyleyeyim; şu an için o bölgeye dışarıdan soğuk kompres yapın. Sıcak ağrınızı arttıracaktır, soğuk kompres ile en azından şişmesinin biraz önüne geçebilirsiniz.