2-3 hafta sonrasına randevü vermek ne ya ? Kendi ülkende bir suriyeli kadar olamıyorsun yazık cidden ülkemize yazık. Suriyeli para vermeden sıra almadan sıra beklemeden gider paşalar gibi muayene olur biz de saf gibi günlerce bazen aylarca bekleriz mükemmel adalet.