• 29-05-2021, 10:25:15
    #1
    Sıkı bir şekilde uygulanıyor mu yoksa akşam sahillerde falan yürüyüş oluyor mu?
  • 29-05-2021, 10:26:28
    #2
    Şöyle diyeyim yasak zamanı; başka şehirden Antalya'ya girdim. Yasak boyunca 2 gün araç ve yaya olarak dışarıda dolaştık. Sadece şehre girerken GBT kontrolü yapıldı, onun dışında polis sen kimsin bile demedi.
    Tabi bu size de aynısı olacağı anlamına gelmiyor.

    Hatta şöyle diyeyim yasak zamanı toplamda 4 şehri geçerek Antalya'ya girdim ve 1 tane polis yasak var sen nereye demedi
  • 29-05-2021, 10:30:56
    #3
    Antalya’da yaşayan birisi olarak insanları fazla sıkmıyorlar abartmadıkları müddetçe. Sokakta gezip dolaşmak anlamında.
  • 29-05-2021, 10:31:58
    #4
    salute07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Antalya’da yaşayan birisi olarak insanları fazla sıkmıyorlar abartmadıkları müddetçe. Sokakta gezip dolaşmak anlamında.
    Yani akşam konyyaltı plajında otursak sıkıntı olur mu acaba diye düşündüm de neyse göreceğiz artık🙂
  • 29-05-2021, 10:33:34
    #5
    Geçenlerde habere çıktı konyaaltında ceza yiyenler
    • mhazar
    mhazar bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 29-05-2021, 10:35:25
    #6
    Yeniköy tarafında oturuyorum. Bundan önceki Ramazan Yasağı döneminde mecburi olarak eczaneye gitmek durumunda kaldım.
    Vitamin almam gerekiyordu fakat kaslar çok kasıldığı için resmen nefes alamıyordum.
    Dışarıya çıktım yaklaşık 17 KM ötede nöbetçi eczane vardı.
    1-2 polis gördüm göz teması kurduk fakat hiç birisi gelip neden dışarıdasın diye sormadılar.
    • mhazar
    • gokanke
    • DoraOtomotiv
    mhazar, gokanke ve DoraOtomotiv bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 29-05-2021, 10:35:48
    #7
    mhazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani akşam konyyaltı plajında otursak sıkıntı olur mu acaba diye düşündüm de neyse göreceğiz artık🙂
    İşte o abartıya giriyor Hafta sonu gündüz gezenlere veya bir yere gidenelere fazla bişey demiyorlar.
  • 29-05-2021, 10:37:01
    #8
    Laraya kaçın laraya
  • 29-05-2021, 10:39:47
    #9
    yo ben konyaaltındayım sıkıntı yok gel bir soguk içecegimi iç gardasım