Yeniköy tarafında oturuyorum. Bundan önceki Ramazan Yasağı döneminde mecburi olarak eczaneye gitmek durumunda kaldım.
Vitamin almam gerekiyordu fakat kaslar çok kasıldığı için resmen nefes alamıyordum.
Dışarıya çıktım yaklaşık 17 KM ötede nöbetçi eczane vardı.
1-2 polis gördüm göz teması kurduk fakat hiç birisi gelip neden dışarıdasın diye sormadılar.