• 26-05-2021, 23:33:21
    #1
    Saati sağ bileğinde kullananlar var mı? Apple Watch aldım, sol bileğimde kullanıyordum uzun süredir fakat ilk defa sağda deneyeyim dedim ve aslında sağda kullandığımda daha fazla uyum sağladığımı ve daha verimli kullandığımı fark ettim. Bundan sonra muhtemelen sağ bileğimde kullanacağım. Solda bir garip geliyordu zaten bileğim biraz ince olduğu için.
  • 26-05-2021, 23:38:15
    #2
  • 26-05-2021, 23:40:04
    #3
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    hobuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben solağım ama sola takarım saati. Nasıl rahat ediyorsa öyle kullanıyor insanlar.
  • 26-05-2021, 23:40:24
    #4
    Bende hep solda kullanıyorum niyeyse ama gece uyurken asla sol da saat takılıyken uyuyamıyorum ya sağ bileğime almam lazım ya da çıkarmam lazım
  • 26-05-2021, 23:40:50
    #5
    Her iki koldada kullaniyorum. Ama arkadasin paylastigi gibi sag tarafta daha cabuk yipranacaktir eger sağlak iseniz.
  • 26-05-2021, 23:41:43
    #6
    Eklediğim fotoğrafın sonunda tam da sizin bahsettiğiniz gibi bir yazı var hocam tamamını okumadınız sanırım
    Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben solağım ama sola takarım saati. Nasıl rahat ediyorsa öyle kullanıyor insanlar.
  • 26-05-2021, 23:42:17
    #7
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    hobuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eklediğim fotoğrafın sonunda tam da sizin bahsettiğiniz gibi bir yazı var hocam tamamını okumadınız sanırım
    Aynen tamamını okumadım direk yazdım.
  • 26-05-2021, 23:44:03
    #8
    Hocam bana neden kızıyorsunuz saat&saat'in sosyal medya sorumlusu değilim merak etmeyin sadece kaynak olarak burada paylaşılmış bende arkadaşa yardımcı olmak amacıyla paylaştım.
    Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen tamamını okumadım direk yazdım.
  • 26-05-2021, 23:45:45
    #9
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    hobuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bana neden kızıyorsunuz saat&saat'in sosyal medya sorumlusu değilim merak etmeyin sadece kaynak olarak burada paylaşılmış bende arkadaşa yardımcı olmak amacıyla paylaştım.
    Size kızmadım ki ben. Bunu da nereden çıkardınız. Biliyorum kaynak olarak paylaştığınızı sorun yok orada.