Saati sağ bileğinde kullananlar var mı?
13
●201
- 26-05-2021, 23:33:21Saati sağ bileğinde kullananlar var mı? Apple Watch aldım, sol bileğimde kullanıyordum uzun süredir fakat ilk defa sağda deneyeyim dedim ve aslında sağda kullandığımda daha fazla uyum sağladığımı ve daha verimli kullandığımı fark ettim. Bundan sonra muhtemelen sağ bileğimde kullanacağım. Solda bir garip geliyordu zaten bileğim biraz ince olduğu için.
- 26-05-2021, 23:40:04Ben solağım ama sola takarım saati. Nasıl rahat ediyorsa öyle kullanıyor insanlar.hobuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-05-2021, 23:40:24Bende hep solda kullanıyorum niyeyse ama gece uyurken asla sol da saat takılıyken uyuyamıyorum ya sağ bileğime almam lazım ya da çıkarmam lazım
- 26-05-2021, 23:41:43Eklediğim fotoğrafın sonunda tam da sizin bahsettiğiniz gibi bir yazı var hocam tamamını okumadınız sanırım
Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 26-05-2021, 23:42:17Aynen tamamını okumadım direk yazdım.hobuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-05-2021, 23:44:03Hocam bana neden kızıyorsunuz saat&saat'in sosyal medya sorumlusu değilim merak etmeyin
sadece kaynak olarak burada paylaşılmış bende arkadaşa yardımcı olmak amacıyla paylaştım.
Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 26-05-2021, 23:45:45Size kızmadım ki ben. Bunu da nereden çıkardınız. Biliyorum kaynak olarak paylaştığınızı sorun yok orada.hobuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


sadece kaynak olarak burada paylaşılmış bende arkadaşa yardımcı olmak amacıyla paylaştım.