Eklediğim fotoğrafın sonunda tam da sizin bahsettiğiniz gibi bir yazı var hocam tamamını okumadınız sanırım
Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben solağım ama sola takarım saati. Nasıl rahat ediyorsa öyle kullanıyor insanlar.