• 26-05-2021, 17:50:35
    #1
    Merhaba kısıtlama zamanında dışarı çıktığımız için ceza yemiş bir arkdaş da kendisi türk vatandaşı değil mavi kartlı cezayı ödemezse katlanır mı ceza bilgisi olan var mı?
  • 26-05-2021, 17:51:50
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pandemiyle alakalı tüm cezaların pandemi bitince silineceğini düşünüyorum
  • 26-05-2021, 17:52:19
    #3
    Allah Nasip ederse Bu Covid-19 Biterse Seçim zamanı Cezaları Silerler Büyük İhtimal
  • 26-05-2021, 17:54:35
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Endiseki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba kısıtlama zamanında dışarı çıktığımız için ceza yemiş bir arkdaş da kendisi türk vatandaşı değil mavi kartlı cezayı ödemezse katlanır mı ceza bilgisi olan var mı?
    Faiz gelmese bile sınırdan çıkışta bu tür cezaların ödenmesi lazım veya deport. Bende yabancıyım ordan biliyorum
  • 26-05-2021, 17:56:02
    #5
    cezalar yakın zamanda silinir diye düşünüyorum ama bunu istismar edip umursuzca gezen ahmaklara ben hakkımı helal etmeyeceğim. ben coluk çocuğumu eve kitleyip kendimi ve insanları korurken insanlar umursuzca gezdi. işte bunlara hakkım helal değil.
  • 26-05-2021, 18:03:11
    #6
    Anladım arkadaşlar teşekkür ederim
  • 26-05-2021, 19:31:47
    #7
    Cezalar silinmeyecek bence bu sefer silinecek diyen arkadaşlara kısıtlamada insanları çıkmaya teşvik ediyor daha.