Endiseki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba kısıtlama zamanında dışarı çıktığımız için ceza yemiş bir arkdaş da kendisi türk vatandaşı değil mavi kartlı cezayı ödemezse katlanır mı ceza bilgisi olan var mı?
Faiz gelmese bile sınırdan çıkışta bu tür cezaların ödenmesi lazım veya deport. Bende yabancıyım ordan biliyorum