
Not: son katılan üye buradan selam olsun sana
5
●97
(belirli aralıklarla açtım) insanın aklına şu geliyor hemen R10 modları üyeyi mi koruyor yoksa dalgınlık mı ? dalgınlık olsada böylesi olamaz üyenin eminim ki hiç bir konusu silinmedi ve hala orda duruyor ben 3 tane açınca 5 gün ban yiyorum. en sonunda dayanamayıp herkesin anasayfasını kendi konumla kapatacağım bakalım bişey yapacaklar mı
üstüne üstlük bunu R10 da konu olarak dile getirince 'R10 düşmanı' ilan ediliyoruz