• 25-05-2021, 01:40:12
    #1
    Öncelikle iyi geceler hürmetler, foruma son katılan üyeye bakıp profilini incelemek sadece bende mi takıntı haline geldi? Yoksa benim gibi paranoyaklar var mı

    Not: son katılan üye buradan selam olsun sana
  • 25-05-2021, 01:42:42
    #2
    galiba işsizlikten bir iki defa bakınca alışkanlık oluyor bazı şeyler, bendede vardır diye düşünüyorum örnek online listesi gibi. bakarım bir kimler forumda diye ama iş olmayınca. yoksa foruma bile giremiyoruz şu aralar.
  • 25-05-2021, 01:43:56
    #3
    Ben komple işsizim galiba 😏
  • 25-05-2021, 01:44:13
    #4
    biraz sapıyor olabilir ama ben daha az önce bi kullanıcı adı satan birinin konusuna denk geldim bir bakayım dedim tam 6-7 sayfa konu açma geçmişi var ve çoğu multikonu yani nerden baksanız en az 10-15 konusu multikonu. ben 3 tane açtım diye 5 gün ban yemiştim (belirli aralıklarla açtım) insanın aklına şu geliyor hemen R10 modları üyeyi mi koruyor yoksa dalgınlık mı ? dalgınlık olsada böylesi olamaz üyenin eminim ki hiç bir konusu silinmedi ve hala orda duruyor ben 3 tane açınca 5 gün ban yiyorum. en sonunda dayanamayıp herkesin anasayfasını kendi konumla kapatacağım bakalım bişey yapacaklar mı üstüne üstlük bunu R10 da konu olarak dile getirince 'R10 düşmanı' ilan ediliyoruz
  • 25-05-2021, 02:02:23
    #5
    Bende de genellikle profiline girip tüm açtığı konuları incelemek, kişisel bilgilerine bakmak, attığı mesajları, ticaretlerini görüntülemek var
  • 25-05-2021, 02:03:13
    #6
    Forumun geleceği sizin elinizde yayılın foruma sorunları toplu report ve refah seviyesi 1 tık yukarı.