biraz sapıyor olabilir ama ben daha az önce bi kullanıcı adı satan birinin konusuna denk geldim bir bakayım dedim tam 6-7 sayfa konu açma geçmişi var ve çoğu multikonu yani nerden baksanız en az 10-15 konusu multikonu. ben 3 tane açtım diye 5 gün ban yemiştim

(belirli aralıklarla açtım) insanın aklına şu geliyor hemen R10 modları üyeyi mi koruyor yoksa dalgınlık mı ? dalgınlık olsada böylesi olamaz üyenin eminim ki hiç bir konusu silinmedi ve hala orda duruyor ben 3 tane açınca 5 gün ban yiyorum. en sonunda dayanamayıp herkesin anasayfasını kendi konumla kapatacağım bakalım bişey yapacaklar mı

üstüne üstlük bunu R10 da konu olarak dile getirince 'R10 düşmanı' ilan ediliyoruz