• 24-05-2021, 20:34:21
    #1
    Merhaba bir marka başvurumuz yapılmıştı,

    Böyle bir belge geldi. 2 ay sonunda ret veya kabul olacak sanırım. Sonrasındaki süreç nedir?
  • Kabul Edilen Cevap
    • 0 Beğeni
      range adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      Merhaba bir marka başvurumuz yapılmıştı,

      Böyle bir belge geldi. 2 ay sonunda ret veya kabul olacak sanırım. Sonrasındaki süreç nedir?
      Marka gazetesinde ilana çıkılacak ve 2 ay boyunca itiraz beklenecek. Eğer haklı bir itiraz gelirse komisyon kararınca değerlendirilecek. İtiraz olmazsa 2 ay sonunda marka tescil hakkı size verilecek. Tescil bedelini yatırmanız durumunda 10 Yıl boyunca hak sahibi olacaksınız.
  • 24-05-2021, 20:39:36
    #2
    Başvuru yaptığınız yerdeki müşteri temsilcisi normalde baştan sonuna yardımcınız oluyor . 2 ay sonra onaylanır muhtemelen bu başvuru size markanıza ait tescil belgesi ıslak imzalı gelir
  • 24-05-2021, 20:40:41
    #3
    İlan süresi dolduktan sonra onay tebligatı gelir, kalan ödemenizi yaparsınız ve 15 gün sonra PDF formatında tescil belgeniz iletilir.
  • 24-05-2021, 20:44:44
    #4
    ikasal10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başvuru yaptığınız yerdeki müşteri temsilcisi normalde baştan sonuna yardımcınız oluyor . 2 ay sonra onaylanır muhtemelen bu başvuru size markanıza ait tescil belgesi ıslak imzalı gelir
    Artık ıslak imzalı olarak gönderilmiyor. PDF olarak indiriliyor.
  • 24-05-2021, 20:46:09
    #5
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    range adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba bir marka başvurumuz yapılmıştı,

    Böyle bir belge geldi. 2 ay sonunda ret veya kabul olacak sanırım. Sonrasındaki süreç nedir?
    Marka gazetesinde ilana çıkılacak ve 2 ay boyunca itiraz beklenecek. Eğer haklı bir itiraz gelirse komisyon kararınca değerlendirilecek. İtiraz olmazsa 2 ay sonunda marka tescil hakkı size verilecek. Tescil bedelini yatırmanız durumunda 10 Yıl boyunca hak sahibi olacaksınız.
  • 24-05-2021, 21:01:24
    #6
    Eğer kabul sürecinde bir itiraz gelmezse 2 ay sonrasında en son 680 liraydı şimdi ne durumda bilmiyorum. Ödeme çıkacak, ödediğiniz taktirde 10 yıl boyunca markanızın hak sahibi olacaksınız. Yine yanlış bilgi değilse (bildiğim kadarıyla) 10 sene sonrasında yeniledikten sonra ömür boyu sizin oluyor markanın hakları diye biliyorum. Ödeme çıktıktan sonra belirtilen süre içerisinde ödemeyi unutmayın. Marka anında düşürülüyordu en son. Ayrıca pandemi sürecinde 2 aylık bu belirtilen süreç uzayabiliyor.
  • 25-05-2021, 09:51:32
    #7
    Merhabalar. Markanız, Kurum tarafından 6769 sayılı Kanuna göre "Mutlak ret nedenleri" kapsamında yapılan incelemeden geçmiş. Başvurunuz 16 Haziran 2021 tarihli bülten de yayımlanacaktır. Yayımlanan markalar ilan tarihi itibariyle 2 ay boyunca itirazlara açık tutulmaktadır. Dolayısıyla, markanız, 16 Ağustos 2021 tarihine kadar itirazlara açık tutulacak, yasal süreç içerisinde herhangi bir itiraz gelmemesi halinde Eylül ayı içerisinde tescil kararı verilecektir. Kolaylıklar. İyi çalışmalar.