Eğer kabul sürecinde bir itiraz gelmezse 2 ay sonrasında en son 680 liraydı şimdi ne durumda bilmiyorum. Ödeme çıkacak, ödediğiniz taktirde 10 yıl boyunca markanızın hak sahibi olacaksınız. Yine yanlış bilgi değilse (bildiğim kadarıyla) 10 sene sonrasında yeniledikten sonra ömür boyu sizin oluyor markanın hakları diye biliyorum. Ödeme çıktıktan sonra belirtilen süre içerisinde ödemeyi unutmayın. Marka anında düşürülüyordu en son. Ayrıca pandemi sürecinde 2 aylık bu belirtilen süreç uzayabiliyor.