Merhaba r10 üyeleri sizce forum sitem nasıl olmuş? Neleri degistirmem gerekiyor veya neleri gelistirelim. Kategori ve forum oluşturmadım onun dışında önerileriniz nelerdir? Her türlü eleştiriye açığım yorum yapmaktan çekinmeyin.
Edit: link koymayi unutmudum --> Site Linki
Forum sitem hakkında görüşleriniz
12
●234
- 23-05-2021, 00:47:58Eğer forum siteniz burasıysa gayet güzel olmuş, burası değilse link verebilirsiniz.
- 23-05-2021, 00:51:03Hocam dgşkasdşgkşdasgklsahmetkucukonder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-05-2021, 00:58:56Merhabalar, forumu kurarak ilk adımı atmışsınız, hayırlı olursun. Ücretsiz script kullanacağınız için smf ve mybb yi de inceleyin derim. Phpbb ile devam edecekseniz görsel olarak temanızı biraz daha geliştirin. Tabi bunlar ile uğraşırken forumunuzu kategori, bölüm ve konu ile zenginleştirin.