• 23-05-2021, 00:46:33
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba r10 üyeleri sizce forum sitem nasıl olmuş? Neleri degistirmem gerekiyor veya neleri gelistirelim. Kategori ve forum oluşturmadım onun dışında önerileriniz nelerdir? Her türlü eleştiriye açığım yorum yapmaktan çekinmeyin.

    Edit: link koymayi unutmudum --> Site Linki
  • 23-05-2021, 00:47:41
    #2
    weo
    Kurumsal Üye
    link?
  • 23-05-2021, 00:47:58
    #3
    Eğer forum siteniz burasıysa gayet güzel olmuş, burası değilse link verebilirsiniz.
  • 23-05-2021, 00:50:17
    #4
    Hocam linki biz mi buluyoruz?
  • 23-05-2021, 00:50:46
    #5
    Ne link var ne paylaşım. 😀 Unutuldu. 🙂
  • 23-05-2021, 00:51:03
    #6
    ahmetkucukonder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer forum siteniz burasıysa gayet güzel olmuş, burası değilse link verebilirsiniz.
    Hocam dgşkasdşgkşdasgkls
  • 23-05-2021, 00:55:14
    #7
    ben degerlendırıcek bısey goremedım renklerı degerlendırmek gerekırse sıyah beyaz ıyı
  • 23-05-2021, 00:58:56
    #8
    Merhabalar, forumu kurarak ilk adımı atmışsınız, hayırlı olursun. Ücretsiz script kullanacağınız için smf ve mybb yi de inceleyin derim. Phpbb ile devam edecekseniz görsel olarak temanızı biraz daha geliştirin. Tabi bunlar ile uğraşırken forumunuzu kategori, bölüm ve konu ile zenginleştirin.
  • 23-05-2021, 00:59:54
    #9
    bende değerlendirilecek birşey göremedim ama çok kötü?