Merhaba r10 üyeleri sizce forum sitem nasıl olmuş? Neleri degistirmem gerekiyor veya neleri gelistirelim. Kategori ve forum oluşturmadım onun dışında önerileriniz nelerdir? Her türlü eleştiriye açığım yorum yapmaktan çekinmeyin.
Edit: link koymayi unutmudum -->
Site Linki