Herkese iyi akşamlar
Ryzen 3 3200u işlemciye MacOS kurup Xcode üzerinden bluid almam gerekiyor hangi altyapıyı kullanmam gerekiyor bu konuda bilgisi olan varmı sadece xcode kulanbilsem yeterli olacaktır
Ryzen işlemcilere MacOS Kurulurmu
0
●33