Herkese iyi akşamlar

Ryzen 3 3200u işlemciye MacOS kurup Xcode üzerinden bluid almam gerekiyor hangi altyapıyı kullanmam gerekiyor bu konuda bilgisi olan varmı sadece xcode kulanbilsem yeterli olacaktır