• 21-05-2021, 18:12:30
    #1
    Arkadaşlar bugun güvenli alışverişte olan bir ürünüm satılmış ancak aklıma takılan birşey var, ürünü kargoladıktan sonra alıcı bozuk bu diye iade ederse bi hak iddaa edebiliyomuyuz ?
    Müşteri hizmetlerini aradım ama net bişey söylemediler açıkcası.
  • 21-05-2021, 18:19:36
    #2
    Merhaba,
    Ben o sorunu GET satışta çok yaşadım işin tamamen alan kişinin ahlakına kalmış diye bilirim, Müşteri hizmetleri ilgilenmiyor örnek vermek gerekirse üyeden küfür yedim hesabı kapatmadılar.
  • 21-05-2021, 19:10:08
    #3
    👑Console Hesabı Alınır👑
    GET satıcı için büyük sıkıntı yaratabiliyor kargolamadan önce ürünün fotoğrafını, videosunu vb. çekin çalıştığına dair en azından elinizde görsel kanıt bulundurun.
  • 21-05-2021, 19:14:30
    #4
    Maalesef, Sahibinden GET ile alakalı bu konuda çok sorun yaşayan oluyor, satıcı mağduriyeti yüksek.
  • 22-05-2021, 00:18:24
    #5
    satışı iptal ettim. O riski göze alamam, saticiyi bile goremiyorum sadece kargo kodu veriyorlar.