Arkadaşlar bugun güvenli alışverişte olan bir ürünüm satılmış ancak aklıma takılan birşey var, ürünü kargoladıktan sonra alıcı bozuk bu diye iade ederse bi hak iddaa edebiliyomuyuz ?
Müşteri hizmetlerini aradım ama net bişey söylemediler açıkcası.